Van Marleen # planning zomertraining

Beste leden,

Na een periode van rust, pakken wij de draad weer op met de zomertrainingen. De indeling van de trainingen richten wij op dit moment op de meest ideale situatie in. Voor de komende zomer pakken wij ook het fietsen weer op. SVW is altijd een vereniging geweest, waar er in de zomerperiode veel gefietst werd. Extra brengen wij onder de aandacht dat ook de ouders van de trainende jeugd altijd mogen aansluiten, dit maakt het trainen bij onze vereniging extra leuk natuurlijk.

DROOGTRAINING | MAANDAG | VV Woudenberg | Senioren + Jeugd

Verzamelen om 18.50 uur op de parkeerplaats van v.v. Woudenberg, John F. Kennedylaan 14 in Woudenberg. Start 19.00 uur met de training vanaf maandag 9 mei. De trainingen van de jeugd staan onder leiding van, Mijke Theunissen en Bas Blok. De training voor de senioren willen wij ook hier laten starten, deze trainingen zijn de laatste jaren matig bezocht, terwijl hier de basis gelegd wordt voor een goed winterseizoen, laat in ieder geval even weten of je komt. Opgave en informatie voor de senioren training  voorzitter@svwoudenberg.nl.

Start eerste training op maandag 9 Mei

SKEELERTRAINING | WOENSDAG | Skeelerbaan Doorn | Senior + Junior

Verzamelen om 18.45 uur op de Skeelerbaan, IJsbaanlaantje 1 in Doorn of parkeren bij Sporthal Steinheim aan de Wijngaardsesteeg 1A. De training start om 19.00 uur vanaf woensdag 11 mei. De training staat onder leiding van Rikst van der Helm, Lauren Teunissen en Manon Scholte. Bij de skeelertraining bent u verplicht  knie-, elleboog-, en hoofd bescherming te dragen. De baan in Doorn moeten wij huren, wij vragen daarom een bijdrage van € 20 per seizoen. Informatie en opgave: voorzitter@svwoudenberg.nl.

Start eerste training op woensdag 11 Mei

SKEELERTRAINING | VRIJDAG | Skeelerbaan Doorn | Jeugd 6-18 jaar

Verzamelen om 17.45 uur op de Skeelerbaan, IJsbaanlaantje 1 in Doorn of parkeren bij Sporthal Steinheim aan de Wijngaardsesteeg 1A. De training start om 18.00 uur en duurt tot 19.00 uur vanaf vrijdag 13 mei. Er is voldoende ruimte op de skatebaan van Doorn om de groepen in verschillende groottes in te delen, dit hangt mede af van de opgaves. De trainingen op de skeelerbaan staan onder leiding van Ton Oosterboer, Lauren Teunissen, Kees Verweij en Robert Profittlich, Judith Otten. Bij de skeelertraining bent u verplicht knie-, elleboog-, en hoofd bescherming te dragen. Jeugd, die kennis wil maken met deze schaatstraining, is natuurlijk ook hartelijk welkom, evenals de ouders. De baan in Doorn moeten wij huren, wij vragen daarom een bijdrage van € 20 per seizoen. Opgave bij Rimmert Mulder jeugd@svwoudenberg.nl of 0633986400.

Start eerste training vrijdag 13 Mei

FIETSTRAINING | MAANDELIJKS ZONDAGOCHTEND | Poortplein Woudenberg

Vertrek stipt om 9.00 uur bij La Place, Maarsbergen, wees op tijd! De eerste training is op zondagochtend 15 mei. Op dit moment fietsen er verschillende groepjes vanuit verschillende dorpen binnen onze vereniging. Wij gaan nu een keer per maand een gezamenlijke training op de zondagochtend organiseren. Elk niveau moet in deze groep kunnen fietsen, daar gaan wij de groep(en) op inrichten. Het dragen van een helm is verplicht.

Informatie: Eveline Bremmer gameefietsen@gmail.com / Teun Breedijk. voorzitter@svwoudenberg.nl

Start eerste training op zondag 15 Mei

Marleen van Es