WEDSTRIJDEN

Nelleke

Wil je naast de trainingen bij de SVWoudenberg ook wedstrijden rijden en kijken hoe je er echt voor staat? Dan is daar volop de mogelijkheid voor door middel van verschillende wedstrijden. Deze wedstrijden vinden op elk niveau plaats, van beginner tot gevorderden. Hieronder volgt een korte uitleg over de verschillende wedstrijden.

Als lid van de SVWoudenberg is er de mogelijkheid om aan wedstrijden deel te nemen. Deze wedstrijden worden door de Baan vereniging Utrecht georganiseerd>

Heb je nog nooit een wedstrijd gereden en wil je weten hoe het eraan toegaat? De KNSB heeft een handleiding gemaakt over wedstrijdschaatsen, die je” hier “kunt vinden

Elke deelnemer aan wedstrijden, georganiseerd door of namens de Baanvereniging/KNSB dient in het bezit te zijn van een geldige licentie, welke door de deelnemer zelf moet worden aangevraagd bij het Bondsbureau van de KNSB. Deelname aan trainingen en/of wedstrijden geschiedt op eigen risico.

• Voor wedstrijd-abonnementhouders worden door of namens de Baanvereniging wedstrijden georganiseerd (langebaan, marathon, etc.).
  • Deelname aan deze wedstrijden staat open voor abonnementhouders die in het bezit zijn van een geldig wedstrijdabonnement en een geldige licentie.
  • Een trainingsabonnement geeft geen recht op wedstrijden, wanneer men (marathon/langebaan) wedstrijden wil rijden, bevelen wij een wedstrijdabonnement aan op deze uren.
  • Een (gratis) trainers abonnement geeft geen recht op deelname aan wedstrijden.
  • Van verenigingen, die deelnemers aan deze wedstrijden leveren, zal door de Baanvereniging een bijdrage aan de jurering worden verlangd.
  • De resultaten van wedstrijden worden verwerkt op de wedstrijdcomputer op de ijsbaan en vervolgens voor centrale verwerking doorgegeven aan het Bondsbureau.
  • Naast wedstrijden voor abonnementhouders in het algemeen kunnen door de Baanvereniging, de GTC of het sectiebestuur van de KNSB-wedstrijden worden georganiseerd, waarvoor de deelnemers worden uitgenodigd op grond van geleverde prestaties. Voor deze wedstrijden wordt geen financiële bijdrage gevraagd.
  • Er is geen bijdrage per langebaanwedstrijd meer nodig, wanneer men een licentie heeft en een wedstijdabonnement op Utrecht kan er zonder extra kosten ingeschreven worden.

Club Cijfers

1900