Licentie

Voor alle mensen vanaf 12 jaar die op speciaal daarvoor bestemde uren, op de Vechtsebanen in Utrecht, onder leiding van gediplomeerde trainers aan hun techniek en uithoudingsvermogen willen werken. Als je eenmaal als licentierijder geregistreerd bent dan biedt dit ook de mogelijkheid om in jouw leeftijdscategorie in competitieverband deel te nemen aan langebaanwedstrijden en marathons. Wanneer er natuurijs is gaan we zo mogelijk op natuurijs trainen.

Het jaarlijkse hoogtepunt is de strijd om het clubkampioenschap.

Zomertrainingen

De zomertrainingen starten na het schaatsseizoen in april/mei en eindigen in september, en gaan in de vakantieperiode gewoon door. Voor licentierijders heeft Schaatsvereniging Woudenberg wekelijks een droogtraining, skeelertraining en fietstraining op het programma staan.

Club Cijfers

Opgericht