Clubkleding

Schaatsvereniging Woudenberg heeft, dankzij sponsoring van Bouwbedrijf Wessels Zeist , voor een gereduceerde prijs schaatskleding in onze clubkleuren te koop.
De collectie bestaat uit drie soorten jacks, schaatsbroeken, overbroeken, schaatspakken en een muts.
We hebben een beperkte voorraad.  De levertijd van een nieuwe bestelling is 8 tot 10 weken.

Dus bestel op tijd!

Tevens hebben we ook regelmatig tweedehands kleding te koop, voor de helft van de nieuwwaarde.
Oude, in goede staat verkerende, kleding kan ingeleverd worden. Je ontvangt dan de helft van de aanschafprijs.

Item Prijs
Trainingsjack / Thermojack volwassenen
€ 65,50
Trainingsjack / Thermojack kinderen
€ 55,00
Schaatsjack / Windjack (jack met windstopper aan voorkant)
€ 58,00
Collant / Salopette (blauwe broek met rode kuit, schouderbanden)

maten collants: 1 t/m 8 (XS t/m 4XL) en kindermaten 152, 164 en 176
€ 62,00
Overbroek (blauwe broek met rode kuit, afritsbaar)

maten overbroeken: S, M, L, XL, XXL, XXXL
€ 63,00
Wedstrijdpak (met capuchon, dun power lycra)

maten pakken: XS, S, M, L, XL en kindermaat 176
€ 79,00
Marathonpak (zonder capuchon, dun power lycra)

maten pakken: S, M, L, XL
€ 59,00
Muts (1 maat)
€ 7,50
Aeroshield met logo SVW voor Cado Motushelm
€ 15,00

In verband met herkenbaarheid tijdens trainingen op de ijsbaan is het dragen van een jack van de vereniging verplicht. En met een muts of helm hoor je er helemaal bij.

Voor informatie, passen van kleding en verkoop graag contact opnemen met Bonnie Oude Elferink kleding@svwoudenberg.nl