Recreatie en Toer

Toerschaatsen

Voor iedereen die (beter) wil leren schaatsen in groepsverband en zich wil voorbereiden op natuurijs. Toerrijders nemen geen deel aan wedstrijden, maar richten zich op het beter leren schaatsen, werken aan techniek en conditie. Het plezier staat voorop en dat wordt bereikt door:

• Gezamenlijk schaatsen in een goede sfeer
• De schaatstechniek verbeteren
• De schaatsconditie verbeteren

Er wordt getraind in groepen van verschillende niveaus op de Vechtsebanen in Utrecht.

Tijdens de trainingsuren zijn er gemotiveerde en gediplomeerde trainers aanwezig.

De uren voor de toerrijders zijn:
Woensdag van 21:00 tot 22:00 uur (U25)
Vrijdag van 16:30 tot 17:30 uur (U26)

Zomertrainingen

De zomertrainingen starten na het schaatsseizoen in april/mei en eindigen in september, en gaan in de vakantieperiode gewoon door. Voor toerrijders heeft Schaatsvereniging Woudenberg iedere week op maandagavond een droogtraining en een op de woensdagavond skeeler training op het programma staan. Daarnaast zijn er diverse fietsgroepen actief.

Neem voor meer informatie contact op met onderstaande contactpersoon of vul het contactformulier in op de website. Inschrijven is alleen mogelijk via de website.

In overleg is het mogelijk om eerst een of twee proeflessen te volgen.

Neem voor meer informatie contact op met ons via recreatie@svwoudenberg.nl of vul het contactformulier in. Direct lid worden kan natuurlijk ook! Vul dan het inschrijvingsformulier in.