De 10 vragen aan… Astrid

Deze week de 10 vragen aan Astrid. Astrid is actief bij de recreanten schaatssters en ook fanatiek bij de zomertrainingen op skeelers. Volgende week worden de 10 vragen gesteld aan Rikst van der Helm, Rikst is bij ons actief als wedstrijdschaatser en trainer op de woensdagavond bij het skeeleren.

Hieronder de 10 antwoorden van Astrid.

1-Waarom ben je gaan schaatsen?

Ik schaats al van jongs af aan, ik vind het echt een heerlijke sport en krijg er veel energie van. Begonnen als kunstrijdster (ja inderdaad met van die mooie pirouettes en sprongen in de lucht) en pas veel later op de noren overgestapt.

2-Wat is voor jou het hoogtepunt van het winterseizoen?

Ik heb nu iedere week een hoogtepunt: dat we nog lekker kunnen schaatsen in coronatijd!

3-Van welk geluid hou je?

De sound van ‘Dire Straits’.

4-Wat was je favoriete eten toen je klein was?

Chili con carne.

5-Wat is je minst favoriete vervoersmiddel?

Het openbaar vervoer, dat kost zoveel tijd…..

6-Welk klusje vind je echt vreselijk om te doen?

Tijdklokken bij wedstrijden.

7-Als je voorzitter was voor één dag, wat zou je dan veranderen?

Lastige vraag hoor, we hebben een heel gedreven bestuur dat het zeer goed doet. Ik zou misschien zorgen we beter gevonden worden op het internet als schaatsvereniging, dan krijgen we vast nog wat meer leden naast de huidige groei van jeugdleden!

8-Gary Hekman of Sven Kramer?

Sven Kramer

9-Waarvoor zou jij lang kunnen sparen?

Voor een mooie MTB.

10-Noem één ding dat mensen waarschijnlijk nog niet wisten van jou?

Dat ik elektrotechniek heb gestudeerd.